Relationel spillerudvikling - Tryghed i et stærkt læring og præstationsmiljø
Gruppe arbejde (aktive spillerudviklingsplaner)
Det hele menneske
Kontrolcirkelen - Hvordan lykkes jeg som spiller ? (Vilkår, Indflydelse, Kontrol)
Succes (Mål og Plan gennem spillersamtaler)
Selvtillid (Tillid og Spil på grænsen)
Selvevaluering (Video, 360 grader, buddy, Rolle/Positionsmodeller)
Socialt (Adfærdsprofil/Karaktertræk)
Sund kost (Benzin på motoren)
Søvn (kl. 22-02 Fysisk restitution/kl. 02-06 Psykisk restitution)
Vindermentalitet
Spillerudvikling.
Træningsmiljø (udvikling og præstation)
Trænerudvikling
DBU C1 træneruddannelse
DBU Piger raketten, Camps, Fodboldskoler.
Dommeruddannelse
Klubbesøg
AGF, Silkeborg, FC Midtjylland, FC København, Brøndby.
DBU U16, U17, U19, U21 Landskamp/træning.
⚽️UCS10: https://www.fodboldlinjen.dk/ucs10 (værdier, skoleliga, tidsplan)
⚽️Det hele menneske: https://www.fodboldlinjen.dk/det-hele-menneske
Vindermentalitet
Kontrolcirkel
Koncentrationscirkel
Adfærdsprofil
Kommunikation
⚽️Holdudvikling: https://www.fodboldlinjen.dk/holdudvikling
VI har bolden
DE har bolden
Holdevaluering
✅VEO
⚽️Kultur: https://www.fodboldlinjen.dk/kultur
Præstationsmiljø
⚽️Spillerudvikling: https://www.fodboldlinjen.dk/spillerudvikling
Selvevaluering
Performance træning
Atletisk program
Skadesforebyggende
Restitution
⚽️Transition: https://www.fodboldlinjen.dk/transition
Fra Latebloomer til Topspiller
Transitionsvejen
Ambassadør
✅VEO - VI mål: Hvordan scores målene ?
⚽️Opbygningsspil Fase 1-2-3
🔥Fra Erobring til Scoring på under 10 sekunder
🥅Afslutningsspil - Indlæg, Løb, Afslutning (hvor og hvordan)
✅VEO - DE mål: Hvordan scores målene ?
🤬Hvor og hvorfor mister vi bolden
🚫FORSVAR bagrum, mellemrum, indlæg, målet
⚽️Trænerudvikling: https://www.fodboldlinjen.dk/tr%C3%A6nerudvikling
Trænerakademi
DBU Træneruddannelse
⚽️Holdudvikling: https://www.fodboldlinjen.dk/holdudvikling
JEG har bolden
VEO - JEG HAR BOLDEN
- En god aktion (hvorfor)
- En dårlig aktion (hvorfor - hvad kunne du have gjort anerledes)
- 2 aktioner du er i tvivl om (En med VI har bolden og en DE har bolden)