Holdevaluering

Kvantitativt

Opbygningsspil.

  • TOTAL: # Gode pasninger

  • TOTAL: # Dårlige pasninger

Prioriteringer

  • 1. SPIL i højre side og end i venstre.

  • 2. SPIL i venstre side og end i højre.

  • 3. SPIL centralt.

DE > VI

  • # 1.CENTRALT

  • # 2.OVERHALINGER

  • # 3.INDLÆG

Afslutningsspil.

  • TOTAL: # Afslutninger

  • % Effektivitet

  • #Afslutninger i feltet: 1.forreste, 2.Bagerste, 3.Cut-back.

  • #Afslutninger på siden i feltet

  • #Afslutninger udenfor feltet

  • #Afslutninger på dødbolde

Erobringsspil

  • TOTAL: # Erobringer

  • % Erobringer på modstanderens banehalvdel.

  • #Erobringer ved høj bold.

  • #Erobringer ved dårlig aktion.

  • #Erobringer centralt.

Forsvarsspil.

  • TOTAL: # Clearinger

  • TOTAL: # Redninger

  • #Forsvar indlæg.

  • #Forsvar forreste.

  • #Forsvar bagerste.

  • #Forvar cut-back.

  • #Forsvar på dødbolde.

VI > DE

  • # 1.BAGVED bolden

  • # 2.GENEROBRE/SPILSTOP

  • # 3.FORSVAR målet

Kvalitativt

Visualisering gennem VEO:

Alle hold på Fodboldlinjen anvender video af kampe som redskab for læring. Dette både individuelt og kollektivt. Og da størstedelen af vores træning tager udgangspunkt i situationer fra kampe, er det centralt, at visualiseringen er prioriteret på Fodboldlinjen – både igennem video og visualisering på banen.

⊚ JEG har bolden

  • Prioriteringer

  • Områder

  • Placering

⊚ VI har bolden

  • Opbygningsspil Fase 1-2-3

  • Afslutningsspil 1.2.3

  • Dødbolde

  • DE > VI

⊚ DE har bolden

  • Forsvarsspil 1-2-3

  • Erobringsspil 1.2.3.

  • Dødbolde

  • VI > DE

A-holdet

A/B-holdet

B-holdet

Pigeholdet